Kleur voor map met percentage over totaal toevoegen...

Meer
6 jaar 4 maanden geleden - 6 jaar 4 maanden geleden #7233 by Nenual
Is er een reden waarom, wanneer ik een map gebruik en het “percentage over de totale optelling”, de kleur van het cijfertype (tekst of cel) niet van toepassing is?
Laatst bewerkt: 6 jaar 4 maanden geleden door Nenual.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 4 maanden geleden #7234 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kleur voor map met percentage over totaal toevoegen...
Nee, helemaal geen reden. Zorg ervoor dat u werkt met onze meest recente versie 4.10

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 4 maanden geleden - 6 jaar 4 maanden geleden #7236 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Kleur voor map met percentage over totaal toevoegen...
Ik werk met de laatste versie. De kleuren werken goed als ik een andere berekeningsmethode gebruik (bijvoorbeeld Gemiddeld).
Laatst bewerkt: 6 jaar 4 maanden geleden door Nenual.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 4 maanden geleden #7239 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kleur voor map met percentage over totaal toevoegen...
Als je de kans hebt, stuur ons dan een sjabloon met die specifieke configuratie (cijferlijst > exporteren > alle tabbladen geen studenten).
Stuur ons voor de zekerheid een e-mail vanuit de app om te verifiëren met welke versie je werkt (bovenste balk > Help > Ondersteuning & Suggesties)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 4 maanden geleden #7240 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Kleur voor map met percentage over totaal toevoegen...
Gedaan! Bedankt voor het uitzoeken.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.