Fehlzeiten (Doppelstunden), Entschuldigungen en Verknüpfung mit Stundenplan

Meer
3 jaar 8 maanden geleden #8843 by Timm4130
Eine tolle en intuïtieve App mit wahnsinnig vielen Möglichkeiten. Weiger dus!

Leider ist der tijdelijke oplossing Fehlstunden festzuhalten und vor allem zu entschuldigen nicht wirklich ansprechend.
Auch die Tatsache, dass Doppelstunden eigenständig als solche markiert werden müssen, lässt sich bestimmt eleganter umsetzen (zB durch eine Verknüpfung mit dem Stundenplan (wie es die Konkurenz schon lange anbietet).
starten van de app kan direct worden gevolgd.


En wenn wir schon bei Verknüpfungen sind: eine zu Evernote/OneNote (wo ich meinen Unterricht plane) wäre auch nett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 8 maanden geleden #8844 by bert
Bedankt voor de feedback timm4130. Ich werde sehen, was wir tun können. Wir heeft großartige Ergänzungen in unserer Roadmap für den Planer und den Zeitplan
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Timm4130

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 8 maanden geleden #8846 by Timm4130
Ich bin ganz neu bij iDocero:
Gibt es irgendwo einen voraussichtlichen Zeitplan der Updates of Erfahrungswerte, wie vaak ein Update kommt?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 8 maanden geleden #8847 by bert
Wir veröffentlichen seit 2011 regelmäßig Updates.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 4 maanden geleden #9552 by Timm4130
Zo help ik mezelf.
Maar het is een beetje lastig omdat je moet kiezen of het een enkele of dubbele les is bij het markeren van leerlingen afwezig (ik gebruik de rode x en een rode 2 beide met verschillende gewichten voor de berekeningen uiterst links) of afwezig met een geldig excuus (de letter en groen 2).

Zoals gezegd - het zou geweldig zijn als er een verband zou zijn tussen je rooster en de aanwezigheid, zodat iDoceo zelf zou bepalen of het een enkele of dubbele les is (iets waarvan ik denk dat alleen de Duitse scholen dat hebben).
Ik weet zeker dat dit ons Duitsers tenminste zou helpen :)
Ook zou je dan de mogelijkheid hebben dat iDoceo automatisch in de recente klas opent
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.