- Dank u ontvangen: 0
Zie je een rubriekkolomkop in plaats van punten?
- JulieG
-
onderwerp Auteur
Minder
Details of
7 jaar 5 maanden geleden #7126
by JulieG
Zie je een rubriekkolomkop in plaats van punten? werd gemaakt door JulieG
Hallo Bert,
Bij het gebruik van een rubriek, in de cijferlijst, zie ik het aantal punten dat voor elke kolom is gegeven. Is het mogelijk om in plaats daarvan de kop van elke kolom te zien? Ik gaf punten aan elke kolom, maar het is subjectief en ik zou liever zien in welke band leerlingen zitten in plaats van punten, bijvoorbeeld 6b, 6a, 5+ of 4-, enz...
Bedankt
Julie
Bij het gebruik van een rubriek, in de cijferlijst, zie ik het aantal punten dat voor elke kolom is gegeven. Is het mogelijk om in plaats daarvan de kop van elke kolom te zien? Ik gaf punten aan elke kolom, maar het is subjectief en ik zou liever zien in welke band leerlingen zitten in plaats van punten, bijvoorbeeld 6b, 6a, 5+ of 4-, enz...
Bedankt
Julie
- bert
-
Minder
Details of
- Dank u ontvangen: 749
7 jaar 5 maanden geleden #7129
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Zie je een rubriekkolomkop in plaats van punten?
Hallo Julie,
Ik ben bang dat het niet mogelijk is, maar het is iets dat we overwegen voor onze volgende versie. Het zal waarschijnlijk eindigen als een indelingsoptie voor de cijferlijst
Ik ben bang dat het niet mogelijk is, maar het is iets dat we overwegen voor onze volgende versie. Het zal waarschijnlijk eindigen als een indelingsoptie voor de cijferlijst
- Remy
-
Minder
Details of
- Dank u ontvangen: 0
3 jaar 4 maanden geleden #10094
by Remy
Beantwoord door Remy over onderwerp Zie je een rubriekkolomkop in plaats van punten?
Hallo Bert,
Heb je de kans gehad om hierover na te denken?
Heel erg bedankt voor alles, je app is geweldig! En wordt steeds beter! Eerlijk gezegd is het wauw.
Heb je de kans gehad om hierover na te denken?
Heel erg bedankt voor alles, je app is geweldig! En wordt steeds beter! Eerlijk gezegd is het wauw.
- bert
-
Minder
Details of
- Dank u ontvangen: 749
3 jaar 4 maanden geleden #10095
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Zie je een rubriekkolomkop in plaats van punten?
Hallo Remy, het is nog steeds niet mogelijk. Er is niet veel ruimte beschikbaar in de cel om die info weer te geven