- Dank u ontvangen: 0
Niveaus
- Megan.Gale
-
onderwerp Auteur
Minder
Meer
9 jaar 5 maanden geleden - 9 jaar 5 maanden geleden #6323
by Megan.Gale
Niveaus werd gemaakt door Megan.Gale
Kan iemand mij vertellen hoe de 'niveaus' werken binnen een rubriek? Het bevindt zich in het rijbewerkingsvak bij het maken van een rubriek.
Bedankt
Bedankt
Laatst bewerkt: 9 jaar 5 maanden geleden door Megan.Gale.
- bert
-
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
9 jaar 5 maanden geleden - 9 jaar 5 maanden geleden #6324
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Niveaus
Hallo Megan,
Dat is een extra veld dat alleen ter referentie wordt gebruikt in de formules van de cijferlijst. Het is nog steeds een work in progress.
Door een niveau toe te wijzen, kunt u specifieke rijen in een rubriek selecteren die overeenkomen met een bepaald niveau.
Hier is een afbeelding. We hebben niveau A toegewezen aan een rij in onze rubriek en hetzelfde niveau A wordt weergegeven bij het werken met formules.
Dat is een extra veld dat alleen ter referentie wordt gebruikt in de formules van de cijferlijst. Het is nog steeds een work in progress.
Door een niveau toe te wijzen, kunt u specifieke rijen in een rubriek selecteren die overeenkomen met een bepaald niveau.
Hier is een afbeelding. We hebben niveau A toegewezen aan een rij in onze rubriek en hetzelfde niveau A wordt weergegeven bij het werken met formules.
Laatst bewerkt: 9 jaar 5 maanden geleden door bert.
- Megan.Gale
-
onderwerp Auteur
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 0
9 jaar 5 maanden geleden #6326
by Megan.Gale
Beantwoord door Megan.Gale over onderwerp Niveaus
Hallo Bert
Bedankt voor het antwoorden. Hoe ben je bij de tweede afbeelding gekomen? Kun je een cijfer alleen uit de niveaus berekenen? Dus ik heb mijn niveaus ingesteld als resultaten van mijn syllabus, en deze resultaten kunnen worden behandeld binnen een paar beoordelingen/rubrieken (dwz een rij in meerdere rubrieken). Ik wil graag een score/cijfer kunnen berekenen die resultaten extraheert uit meerdere rubrieken met betrekking tot dat resultaat/niveau voor rapportagedoeleinden. Klinkt dit mogelijk?
Bedankt
Bedankt voor het antwoorden. Hoe ben je bij de tweede afbeelding gekomen? Kun je een cijfer alleen uit de niveaus berekenen? Dus ik heb mijn niveaus ingesteld als resultaten van mijn syllabus, en deze resultaten kunnen worden behandeld binnen een paar beoordelingen/rubrieken (dwz een rij in meerdere rubrieken). Ik wil graag een score/cijfer kunnen berekenen die resultaten extraheert uit meerdere rubrieken met betrekking tot dat resultaat/niveau voor rapportagedoeleinden. Klinkt dit mogelijk?
Bedankt
- bert
-
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
9 jaar 5 maanden geleden #6329
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Niveaus
Ja, het is mogelijk, maar kan omslachtig zijn om te configureren als je met veel rubrieken werkt.
Het tweede scherm is de formuleconfigurator: Kolom toevoegen > Berekening > Formule
Vanuit dit scherm kun je met niveaus werken. Meer details over formules hier
www.idoceo.net/index.php/en/howto/calcul...4-your-first-formule
Het tweede scherm is de formuleconfigurator: Kolom toevoegen > Berekening > Formule
Vanuit dit scherm kun je met niveaus werken. Meer details over formules hier
www.idoceo.net/index.php/en/howto/calcul...4-your-first-formule