Registreer een planmodel voor het kopieerapparaat in het dagboek voor het debuutjaar

  • Pierre-Etienne
  • offline
Meer
7 maanden 1 week geleden #31131 by Pierre-Etienne
Hallo,
Het jaar waarin de kinderen zich bezighouden met de graad van de mêmes en de organisatie van mijn plannen voor lecons giet een graad over de tijd van de mêmes.
Je kopieert natuurlijk de annotaties van een oud dagboek voor het terugdraaien van mijn leconplannen, zodat je het dagboek ook kunt gebruiken voor het feit dat het een klasse is, de plannen zijn voltooid voor de klasse van opmerkingen, de details over wat u kunt doen enz., dit is het laatste jaar dat u het leuk vindt!
Je creëert een "sjabloon" (een deel van een klasse van een passé) van het dagboek dat ik onderhoud voor de oudere jaren...
est-ce mogelijk? et commentaar faire pour le recupérer d'année en année?
Dank u voor uw hulp

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 maanden 1 week geleden #31132 by bert
Bonjour Pierre Etienne
Oui, je kunt het eerlijke verhaal doen met de individuele tapes die je hebt gebruikt

fr.idoceo.net/index.php/en/instructions/...r-start-new-yeardans "Kopieer een compleet plan in een andere klasse"

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Pierre-Etienne
  • offline
Meer
7 maanden 1 week geleden #31133 by Pierre-Etienne
Als je eenmaal in actie bent gekomen, kun je een dagboek kopiëren in een klasse die niet in een kalender past...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 maanden 1 week geleden #31134 by bert
De kalender is belangrijk voor iDoceo als het gaat om kennis van het programma. Er zijn nog steeds werkzaamheden die nauwkeurig zijn uitgevoerd op het verbeteren van uw situatie als gevolg van uw overmacht. Si quelque koos voor vous manque, veuillez me le faire savoir
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Pierre-Etienne

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.