Microsoft Agenda-integratie

Meer
11 maanden 3 weken geleden #30960 by mc101
Microsoft Agenda-integratie werd gemaakt door mc101
Hoi! Met de integratie van iDoceo met Teams vroeg ik me af of er nog een keuze zou zijn om te integreren met de Microsoft-agenda. Ik zie dat je momenteel zowel de agenda van Apple als die van Google kunt gebruiken. Is het mogelijk om ook Microsoft te overwegen? Dankjewel!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 maanden 3 weken geleden #30961 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Microsoft Agenda-integratie
Hallo mc101,
  U zou uw Microsoft-agenda al met iOS moeten kunnen koppelen en dan is deze beschikbaar in iDoceo
  Ik weet niet zeker of de hier weergegeven kalender voor jou werkt of dat je naar een andere kalender verwijst!
 Laat het me weten
www.digitaltrends.com/computing/how-to-s...ar-with-your-iphone/

Met vriendelijke groet
 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 maanden 3 weken geleden #30962 by mc101
Beantwoord door mc101 over onderwerp Microsoft Agenda-integratie
Hallo Bert, ik denk dat ik dat aan het werk zou kunnen krijgen (met andere woorden, mijn Microsoft-agenda's synchroniseren met de agenda van Apple en die vervolgens synchroniseren met iDoceo), maar het lijkt een beetje een tijdelijke oplossing in plaats van rechtstreeks synchroniseren met een Microsoft-agenda vanuit iDoceo., als dat ergens op slaat. Ik heb momenteel bijvoorbeeld een Microsoft-agenda met algemene schoolevenementen, een andere met vakspecifieke evenementen en een andere voor beoordelingen. Ik denk dat wat ik zoek is dat iDoceo met it-planner rechtstreeks met de agenda van Microsoft praat, zodat wijzigingen die in iDoceo of in Outlook zijn aangebracht, in elk worden weerspiegeld. Ik werk me nog steeds een weg door iDoceo en ben op zoek naar de beste manier om het potentieel ervan te benutten om het beheer van klassen efficiënter te maken, voor mij lijkt agenda-integratie daar deel van uit te maken.  

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 3 weken geleden #31002 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Microsoft Agenda-integratie
Bedankt voor de verduidelijking mc101 en sorry voor de vertraging!
We zullen aan die integratie blijven werken, het kan even duren om Microsoft Agenda te bereiken, maar het staat op onze roadmap.
Als je nog iets mist, aarzel dan niet om te posten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.