Vergeten een feestdag toe te voegen en nu is een cyclus van 2 weken verkeerd

Meer
4 jaar 5 maanden geleden #8351 by Bob Huskins
Hoi,
Ik ben nieuw in zowel lesgeven als Idoceo (dubbele klap!). Ik werk met een rooster met een patroon van twee weken (WK1 dan WK2 en terug naar WK1 enz.) en ik heb mijn planner gegenereerd voor het huidige academische jaar met lesplannen die aan mijn lessen worden toegeschreven (gedaan via de agenda). Ik ben vergeten onze Halloween-vakantie toe te voegen (28 oktober tot 1 november); Ik heb deze feestdagen vandaag toegevoegd met de gedachte dat ze de hele kalender een week vooruit zouden schuiven, maar ze hebben die week net overschreven zonder elders iets te veranderen.
In het ideale geval zou ik in staat willen zijn om de hele kalender een week vooruit te schuiven / stoten, zodat mijn Idoceo-schema weer overeenkomt met het tweewekelijkse patroon van de school.

Is dit mogelijk?
Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 5 maanden geleden #8352 by Bob Huskins
Uiteindelijk heb ik de dagboekgegevens voor elke klas geëxporteerd en de nieuwe weeklay-outs terug in het schema gekopieerd. Hierdoor merkte ik ook dat ik nog een vakantie had gemist die me in maart 2020 hetzelfde probleem zou hebben veroorzaakt - let op: wees voorzichtiger en doe het de eerste keer goed!

Lees een ander bericht verderop en ik merkte op dat wat ik zoek als een oplossing geen deel uitmaakt van de huidige Idoceo-software.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.