Agenda probleem

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8090 by Kerryjt
Agenda probleem werd gemaakt door Kerryjt
Hallo mensen, ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Ik heb alles geconfigureerd voor mijn kalender, en ik kan mijn periode zien ingesteld in de Kalender (Voor School, Periode 1, Reces, Periode 2, Periode 3, Lunch, Periode 4), maar in de Planner periode heb ik ook een ander blok genaamd "After School". Het verschijnt ook in mijn tijdlijn als 3:20 - 5:00 uur. Het verschijnt niet in mijn agenda en ik moet er vergaderingen aan toevoegen. Hoe kan ik het dwingen om te verschijnen? Om het even welke hulp zou zeer gewaardeerd worden. :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8091 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Agenda probleem
Hallo Kerryjt,
Vanuit de plannerweergave (hoofdscherm > planner op bovenste balk) > Drie stippen rechtsboven > Perioden getoond in planner.
Verhoog dit aantal gewoon en je zult waarschijnlijk het AfterSchool-blok zien dat je mist.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Kerryjt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8092 by Kerryjt
Beantwoord door Kerryjt over onderwerp Agenda probleem
Hallo Bert,

Bedankt voor het antwoord. Helaas lost dit het probleem niet op. Om de een of andere reden kan ik het verhogen tot maximaal 20 periodes per dag, om de andere blokken bekijken, ze aan en uit zetten (verbergen voor weergave) en de 8e periode (naschoolse) verschijnt niet in de kalender. Het wordt weergegeven in de weergave Planner en Planning, maar niet in de agenda. Eventuele andere suggesties?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8093 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Agenda probleem
Kun je me een paar screenshots sturen? Als u verwijst naar de iOS-agenda, worden uw planning en planner daar niet weergegeven. Gegevens blijven in iDoceo

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8097 by Kerryjt
Beantwoord door Kerryjt over onderwerp Agenda probleem
Hallo Bert,

Nee, niet de iOS-agenda. De kalender in iDoceo.

Hopelijk maken deze screenshots het probleem duidelijker. Zoals ik al zei, kan ik elke andere periode in de kalenderweergave laten verschijnen, maar ik kan de 8e periode (met het label After School) niet voor mij laten verschijnen. Dat gezegd hebbende, lijkt het nu in de Planner en Schema te verschijnen na een handmatige kopie en plak namens mij.




bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8101 by Kerryjt
Beantwoord door Kerryjt over onderwerp Agenda probleem
En deze met dezelfde datum, om te laten zien dat hij op geen enkele datum voorkomt.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8102 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Agenda probleem
Bedankt voor de schermafbeeldingen.
Beide schermen zouden exact dezelfde informatie moeten tonen, de bron is exact hetzelfde.
Kun je alsjeblieft de kalenderweergave openen, op 30 mei tikken en de schijnbaar lege rij na Yr 5 muziek selecteren om te bevestigen dat er niets is?
Als je de kans hebt, stuur me dan een screenshot van het hoofdscherm van iDoceo > Instellingen > Planner-optie om te zien of sommige perioden verborgen zijn

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8103 by Kerryjt
Beantwoord door Kerryjt over onderwerp Agenda probleem
Hallo Bert,

De schermafbeelding direct boven uw antwoord laat precies zien waar u om heeft gevraagd. 30 mei en het toont de blanco na de Yr 5-klasse.

Ik zal het hier nog een keer bijvoegen, zodat je het kunt zien.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8104 by Kerryjt
Beantwoord door Kerryjt over onderwerp Agenda probleem
Dit is de schermafbeelding van de door u opgevraagde plannerweergave. Je kunt zien dat de "Naschoolse" periode hier wel zichtbaar is, maar op geen enkele dag in de Kalender verschijnt.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 11 maanden geleden #8106 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Agenda probleem
Verhoog deze optie 'Perioden getoond in de planner' naar 10 en probeer de kalenderweergave nog eens.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.