2 weken opeenvolging na de helft van de termijn

Meer
7 jaar 8 maanden geleden #6451 by Andy Paul
Planner loopt een halve week niet synchroon werd gemaakt door Andy Paul
Ik heb dit programma nu een paar jaar en dupliceer mijn 2 weken altijd handmatig, ik dacht dat het tijd werd om erachter te komen waarom het programma niet doet wat ik verwacht.

Hier is het probleem.

1. Ik stel mijn jaar in met de feestdagen, soms zijn er 2 weken, soms is er 1.

2. Ik heb mijn eerste 2-wekenrooster opgesteld.

3. Ik dupliceer deze cyclus van 2 weken en vraag om deze in de rest van het jaar te plakken.

4. Wanneer het een pauze van 1 week bereikt, loopt alles niet synchroon.

Het lijkt erop dat, hoewel ik datums als vakantie heb ingesteld, er nog steeds de week in zal worden geschreven, ik het niet kan zien omdat het als vakantie is ingesteld. Hier is mijn voorbeeld:

Op 21 oktober gaan we een week uit elkaar, we hebben net week 1 achter de rug, dus als we op 31 oktober teruggaan, zou het week 2 moeten zijn, maar dat is het niet, het is terug naar week 1.

Ik mis hier toch iets, waarom zou het denken dat we na een week vakantie weer terug zouden gaan naar het begin. Op een pauze van 2 weken, zoals de paasvakantie enz., is alles in orde, omdat de cyclus van 2 weken in de pauze wordt gezet.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 8 maanden geleden #6452 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Planner loopt een halve week niet synchroon
Hallo Andy,
Die kopie hoef je pas na de helft te maken met de nieuwe reeks. Feestdagen veranderen op geen enkele manier de oorspronkelijke volgorde.
Tik vanuit de planningsweergave met Week 1 op zicht op Kopiëren.
Zorg ervoor dat uw 'Vanaf'-datum na de helft van de termijn begint en pasta

Een snelle back-up wordt aangeraden voordat u dit in de kalender doet.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 8 maanden geleden #6453 by Andy Paul
Beantwoord door Andy Paul over onderwerp Planner loopt een halve week niet synchroon
Hallo Bert,

Bedankt voor het antwoord, maar dat doe ik al, wat ik vraag is, is het niet mogelijk om de eerste cyclus van 2 weken te nemen en deze vervolgens het hele jaar door te kopiëren, rekening houdend met de feestdagen. De cyclus verandert niet het hele jaar door, dus zou de eerste 2 weken tot juli het volgende jaar moeten kunnen repliceren.

Ik lees eigenlijk dat je alleen een cyclus voor elke halve termijn kunt dupliceren en niet het hele jaar in één keer.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 8 maanden geleden - 7 jaar 8 maanden geleden #6454 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Planner loopt een halve week niet synchroon
De criteria voor een A/B-weekschema zijn niet overal hetzelfde.
iDoceo maakt geen aannames en kopieert de A/B-reeks binnen de datums die u configureert in de Van/To, niets anders.
Het wijzigen van de datum voor de vakantie en weer op Plakken tikken is niet 'one go' maar ook niet zo moeilijk!
Laatst bewerkt: 7 jaar 8 maanden geleden door bert. Reden: typfout

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 8 maanden geleden - 7 jaar 8 maanden geleden #6455 by Andy Paul
Beantwoord door Andy Paul over onderwerp Planner loopt een halve week niet synchroon
Ik heb in mijn 5-jarige carrière op 30 scholen lesgegeven en iedereen is na een pauze verder gegaan waar ze gebleven waren, dus voor zover ik kan zien, zouden de meeste mensen er baat bij hebben als deze optie beschikbaar is.

Idoceo is net weg en heeft een ster verloren op mijn feedback :(
Laatst bewerkt: 7 jaar 8 maanden geleden door Andy Paul.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 7 maanden geleden #6531 by tj007
Beantwoord door tj007 over onderwerp Planner loopt een halve week niet synchroon
Ik ben het hier met Andy eens. Het is slechts een kleine optie die een wereld van verschil zal maken. Tijdwinst door docenten betekent dat ze meer tijd hebben voor positieve feedback!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.