Geen twee weekdagen zijn hetzelfde

  • mevrouw Mattoon
  • offline
Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6406 by mevrouw Mattoon
Geen twee weekdagen zijn hetzelfde werd gemaakt door mevrouw Mattoon
Hoi,
Ik ben erg in de war over hoe ik mijn schema moet invoeren.
Voor sommige klassen zie ik elke groep twee keer per week, één keer in de ochtend en één keer in de middag.
Sommige van die kinderen zitten zowel in de AM- als in de PM-groep. Sommige zijn gewoon in de een of de ander.

Voor andere klassen zie ik ze maar één keer per week.

Mijn week zou eruit kunnen zien als de onderstaande lijst (ik heb mijn schema voor 16-17 nog niet gekregen), dus, zoals je je kunt voorstellen, zou ik heel graag mijn iDoceo-planboek gebruiken om me te helpen herinneren wanneer elke les begint en eindigt , want elke dag is anders. Ik ga naar de hoofdlokalen van de studenten, van deur tot deur.
Dinsdag:
Mevrouw Smith's am-PK klasse 8:40-9:10
Meneer Jones's niveau 1 klasse 9:20-10:10
Meneer Jones's niveau 2 klasse 10:15-11:05
(elke vier lessen kan ik de studenten van Mr. Jones allemaal tegelijk zien van 9:20-10:15)
soms reces 11:55-12:25
soms lunchdienst, op een ander tijdstip tba
De klas van mevrouw Mark 1:05-1:50
De klas van de heer Voorbeeld 1:55-2:40

Woensdag:
Mevr. Yellow's am-PK klas 8:30-9:00
De klas van Mr. Red 9:00-9:30
De klas van mevrouw Blue 9:45--10:25
Mevr. Smith's pm-PK les: 12:35-1:05
Mevr. Yellow's pm-PK klasse: 1:20-1:50
Middelbare school: 1:55-2:55

Donderdag:
Schoolvergadering: 8:45-onbekend
Klas van mevrouw Purple 9:05-9:35 (als de montage niet lang duurt)
Meneer Teal's klas 9:40-10:10

...Enz.

Ik zou graag meer gebruik willen maken van de planner-mogelijkheden van iDoceo, maar ik kom niet verder dan de verwarring over de planning. Alvast bedankt voor uw hulp.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6407 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Geen twee weekdagen zijn hetzelfde
Hallo mevrouw Mattoon,
Met iDoceo kunt u elke reeks dagen en weken maken met zijn klassen, maar als die reeksen nooit worden herhaald, kunt u deze niet automatisch configureren met iDoceo.
U vindt de details over het configureren van eenvoudige weken hier uitgelegd
www.idoceo.net/index.php/en/planning-art...week-in-de-kalender
Dit kan vanuit de kalenderweergave of rechtstreeks vanuit het schema. U moet zich concentreren op het configureren van die klassen die een dag/week(en)/cycluspatroon volgen en vervolgens handmatig de klassen toevoegen die dat niet doen. Als u het nog steeds niet kunt oplossen en het niet aan uw behoeften voldoet, kunt u om terugbetaling vragen hier bij Apple
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: mevrouw Mattoon

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • mevrouw Mattoon
  • offline
Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6409 by mevrouw Mattoon
Beantwoord door mevrouw Mattoon over onderwerp Geen twee weekdagen zijn hetzelfde
Dank je, Bertje. Ik heb de url gebruikt die je hebt gepost, en iemand om te helpen, en ik heb een aantal lessen in mijn rooster kunnen krijgen via het gedeelte Agenda.

In theorie zou elke maandag hetzelfde moeten zijn als de volgende maandag, enzovoort. Maar ik had wat verwarring over wat ik moest invoeren voor "periode" omdat er geen voorspelbare perioden van dag tot dag zijn. Uiteindelijk heb ik dit opgelost door 16 perioden te creëren, één voor elk type les, dienst en reguliere vergadering die ik in een normale week tegenkom. Ik ben nog niet klaar met het invoeren van al mijn informatie, maar ik kon een beetje verder komen in het proces dan voorheen. Ik waardeer je hulp enorm!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.