Door een cyclus van 2 weken te kopiëren, mist u geen feestdagen

Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6392 by Andy Paul
Ik heb een rooster van 2 weken en wil het jaar instellen. Ik heb mijn eerste 2 weken gedaan, kopieer ze op basis van 2 weken en plak ze dan over het jaar heen. Het probleem is dat mijn vakanties genegeerd lijken te worden. De eerste 6 weken is bijvoorbeeld prima, week 1 en dan week 2 x 3, dan is er een weekhelft, dus je zou verwachten dat het in week 1 doorgaat, maar het zet week 2 in. Het lijkt erop dat week 1 is afgelopen. geschreven in de vakantietijd, maar kan niet worden gezien omdat deze is geblokkeerd. Wat doe ik verkeerd? Ik heb dit programma al meer dan 2 jaar en elk jaar zet ik elke week individueel in. Ik heb de afdeling ervan overtuigd om deze app voor alle 6 docenten te kopen en ik zal iedereen helpen bij het opzetten op de dag van de inzet, het zal niet goed gaan als ik ze allemaal elke week handmatig moet laten invoeren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6394 by bert
Hallo Andy,
Als de volgorde van weken halverwege (of op de volgende periode) wordt gewijzigd, hoef je alleen maar opnieuw te plakken met andere begin- en einddatums om overeen te komen met de nieuwe volgorde. Het is niet nodig om elke week handmatig in te voeren.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.