Cellen die bij de inhoud passen

Meer
7 jaar 10 maanden geleden #6334 by veren
Cellen die bij de inhoud passen werd gemaakt door veren
Hi
Net begonnen met het gebruik van Idoceo en er veel plezier aan beleeft. Is er een manier waarop ik mijn rijen van de week in de planner kan laten passen in de inhoud van de cel met de langste tekst in die rij - momenteel hebben al mijn cellen dezelfde grootte als mijn langste cel over alle rijen, dus ik heb een enorme lunch en pauzerij. Als ik de grootte van één cel aanpas, worden alle cellen in die grootte gewijzigd. Ik hoop dat dit logisch is?
Proost

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 10 maanden geleden #6335 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Cellen die bij de inhoud passen
Hallo Fethers,
Ik ben bang dat het nog niet kan, maar misschien helpt het om de lunch- en pauzerijen te verbergen.
Tik in de planner op de knop met drie stippen (rechterbovenhoek) > Perioden weergegeven in planner > Oogpictogram naast pauze en lunch

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 8 maanden geleden #6460 by Mom2LilMan
Beantwoord door Mom2LilMan over onderwerp Cellen die bij de inhoud passen
Aha! Dit lost mijn probleem met het afdrukken van de planner op. Ik heb maar 3 perioden per dag, maar de planner drukte niet af, dus ik kon alles zien wat in elke cel geschreven was (het doel van het afdrukken gaat eerder voorbij). Door alleen de perioden te tonen die ik nodig heb, kon alles in elke cel worden gezien en afgedrukt. :) Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.