Tabblad Tijdlijn - geen lessen gepland-

Meer
8 jaar 3 maanden geleden #6138 by breed
Tijdlijntabblad met fout werd gemaakt door breed
In het zijtabblad Tijdlijn onder Dagboek heb ik een foutmelding:

"Geen periodes geconfigureerd in de kalender voor deze data 2/2015 - 2/2017. Selecteer een andere datum"

In Opties onder Planner heb ik 5 perioden ingesteld en deze gebruikt om mijn weekschema te maken. Dit is naar de Planner gegaan en vervolgens naar Diary Planner waar ik mijn lessen plan.

Maar er wordt niets weergegeven in de tijdlijn ... enig idee alstublieft?

Dank je,
Brett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 3 maanden geleden #6139 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Tijdlijntabblad met fout
Hallo brettm,
Als de tijdlijn geen periode kan vinden, komt dat omdat deze niet echt op deze datums is geconfigureerd.

Als een eenvoudige test:
- Open je rooster, zoek een datum waarop deze les blijkbaar is ingepland
- Tik erop en houd vast > Bewerken en je zult hier zien dat het veld 'Klasse' leeg is of dat het tot een andere klas behoort, niet degene die je nodig hebt (misschien is het van vorig jaar?)
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: breed

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 3 maanden geleden #6140 by breed
Beantwoord door breed over onderwerp Tijdlijntabblad met fout
Oké Bert,

Dat is degene ... Ik heb geen klas toegewezen gekregen omdat ik een leraar op de basisschool ben en als ik een klas toewijs, heeft elke periode dezelfde kleur als die aan de klas is toegewezen. Ik wilde verschillende kleuren kunnen hebben voor elk onderwerp dat ik geef, dus ik heb een visuele planner die ik aan mijn "visuele" kinderen laat zien.

Omdat ik geen klas heb, gebruikt iDoceo het veld "Locatie" - en dat stelt me ​​in staat om "Wiskunde" in te stellen op rood, "Geïntegreerde eenheid" op Blauw enzovoort.

Twee gedachten dan:
1. Het is misschien goed om in je handleiding op te merken dat de tijdlijn NIET wordt weergegeven zonder dat er een "Klasse" is toegewezen in het schema (of misschien heb ik het gewoon gemist!)

2. Wanneer de volgende versie uitkomt - kun je een optie toevoegen om de kleuren per onderwerp aan te passen voor basisschoolleerkrachten die veel vakken geven!? (Alsjeblieft alsjeblieft!)

Zoals altijd bedankt voor je geweldige steun.

Enige hints over het tijdsbestek van de volgende versie? en wat het kan inhouden?!?

Met vriendelijke groet,
Brett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.