Schema/planner probleem

Meer
8 jaar 5 maanden geleden #5995 by Hansen
Schema/planner probleem werd gemaakt door Hansen
Hoi,

Ik heb gewoon wat problemen in zowel de compacte als de volledige modus met de app om de een of andere reden waardoor ik niet verder dan 1 uur in mijn schema kan zien.

Ik importeerde bijvoorbeeld mijn schema in de planner en alles was goed totdat ik de app een uur of zo verliet, terugkwam om meer te plannen en nu kan ik om 1 uur niet verder kijken dan mijn wiskundeles.
Laat me ook niet uitzoomen.
Ik ben zo dol op de app, maar ik weet niet waarom hij dit blijft doen :(

Help please :)
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 5 maanden geleden #5996 by Hansen
Beantwoord door Hansen over onderwerp Schema/planner probleem
Ok, dus ik heb dat deel uitgezocht door het aantal perioden dat kan worden bekeken te vergroten, maar nu merk ik dat ze allemaal door elkaar worden gegooid ... Zoals alle 'lunchperioden' allemaal op één rij moeten staan, omdat het altijd op dezelfde tijd.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 5 maanden geleden #5997 by Hansen
Beantwoord door Hansen over onderwerp Schema/planner probleem
Maakt niet uit... Het is opgelost

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 5 maanden geleden #5998 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Schema/planner probleem
Hallo Hansen,
Ik weet dat je het hebt opgelost en je hebt dit waarschijnlijk al ontdekt, maar voor het geval ... laat me je een paar dingen noemen die kunnen helpen:

- Het schema houdt alleen rekening met de start-/eindtijden van elk tijdsblok (de periode heeft geen invloed op de positie op het scherm)

- De tijdlijnen op de planning zijn verantwoordelijk voor het aantal tijdsblokken dat je op het scherm ziet. Tik op de knop met drie stippen (rechterbovenhoek) om tenminste een tijdlijn na je laatste les toe te voegen.

- De planner houdt daarentegen alleen rekening met de periode die is toegewezen aan elk tijdsblok (begin-/eindtijden hebben geen invloed op de rij waarop het wordt weergegeven). Periodenummer is gelijk aan rij in planner.
Als u op de knop met drie stippen (rechterbovenhoek) tikt, kunt u die perioden hernoemen of sommige ervan verbergen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.