Lessen van maandag verschijnen niet in Planner

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5743 by CAreynolds
Lessen van maandag verschijnen niet in Planner werd gemaakt door CAreynolds
Hallo, ik gebruik iDoceo 4 en heb geprobeerd mijn nieuwe jaarconfiguratie te krijgen. Ik heb mijn schema geconfigureerd en gekopieerd. Al mijn lesdagen werden herhaald, behalve maandag, die de hele dag alleen als de kleur grijs laat zien. Ik vraag me af of dit misschien een storing is geweest, want de volgende 2 maandagen zijn feestdagen. De eerste maandag (deze week waarin ik het rooster heb geconfigureerd) heb ik al mijn lessen. Dan hebben de volgende twee weken maandagvakantie, maar de maandag na de vakantie (21 september) en alle volgende maandagen zijn grijs en geen van mijn maandaglessen komt opdagen. Kun je helpen? :(

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5744 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lessen van maandag verschijnen niet in Planner
Hallo CAreynolds,
Je hebt waarschijnlijk de nieuwe kalender gedefinieerd die begint op 1 september en 31 augustus verlaat (deze maandag uit).
Tik in de kalenderweergave op Kalender selecteren, bewerk de huidige en zorg ervoor dat de 31e is opgenomen.
U kunt dan de week die u zojuist hebt geconfigureerd kopiëren en repliceren.

Als je het nog steeds niet kunt oplossen, laat het me dan weten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5745 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Lessen van maandag verschijnen niet in Planner
Dat loste het op! Hartelijk bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.