Plannersjablonen

Meer
8 jaar 10 maanden geleden - 8 jaar 10 maanden geleden #5588 by Jimmy87
Plannersjablonen werd gemaakt door Jimmy87
Is er een manier om, afgezien van elke keer kopiëren en plakken, de plannersectie standaard in te richten met een voorspellingssjabloon, bijvoorbeeld met kopjes als "Doelstellingen", "Starter", "activiteiten", "huiswerk", "differentiatie" enz., of zijn we alleen gebonden aan de lege tekstvakstijl? Zo nee, zou dat in de toekomst kunnen?

Ook heb ik een beoordelingssysteem opgezet dat een verandering van kleur zou moeten bevatten, afhankelijk van het gegeven cijfer (1 is rood, 2 is geel, 3 is groen en 4 is blauw), maar op dit moment heeft dit alleen invloed op de kleur van het nummer. Is het mogelijk om het in te stellen om de kleur van de hele cel in de cijferlijst te veranderen.

Ik heb deze app net ontdekt en hij ziet er geweldig uit, ik kijk er naar uit om hem in het nieuwe studiejaar te gebruiken.
Laatst bewerkt: 8 jaar 10 maanden geleden door Jimmy87.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 10 maanden geleden #5589 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Plannersjablonen
Welkom jimmothy87,
We hebben nog steeds die planner-sjablonen in onze taken, we zullen proberen deze toe te voegen in onze volgende grote update.

Is het mogelijk om het in te stellen om de kleur van de hele cel in de cijferlijst te veranderen.

Ja hier is het. Ik zal de webinstructies meteen bijwerken, dat detail wordt niet uitgelegd.




Als je nog iets mist, aarzel dan niet om te posten.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.