Planner en periodes

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5374 by scvales
Planner en menstruatie maken me gek! werd gemaakt door scvales
Mijn rooster is gepland, met een inschrijftijd, 2 periodes, pauze, 1 periode, lunchtijd, 2 periodes. Als ik notities in het dagboek van de klas zet, noemt de planner ze de verkeerde namen. Het lijkt niet uit te maken hoeveel menstruaties ik actief heb of hoe ze heten... Mijn laatste menstruatie heet periode 1?!

Ik ben dol op deze app, maar kan er niet achter komen hoe ik beide werkmodi samen kan gebruiken. Ik kan foto's leveren als je niet begrijpt wat er gebeurt? Bedankt als je kunt helpen!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5375 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Planner en menstruatie maken me gek!
Hallo Scvales,
De periode wordt toegewezen wanneer u het schema configureert.
Als je een bepaalde week opent, tik je op een klas en houd je deze ingedrukt > Bewerken . U ziet degene die u hebt geconfigureerd.
Het rooster houdt rekening met de begin-/eindtijden van al je lessen, maar niet met de toegewezen periode en de planner houdt rekening met de periode, maar niet met de begin-/eindtijden. Ik vermoed dat de verwarring hieromtrent is.
De volgorde van je menstruaties zoals weergegeven in de planner is altijd hetzelfde, hoe je je begin-/eindtijden ook instelt. De daadwerkelijke volgorde wordt getoond in Instellingen / Planner. Standaard gaat het van Periode 1 naar 20, maar ik vermoed dat je de namen hebt veranderd in iets zinvoller.
Als je er nog steeds niet uitkomt, laat het me weten.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5377 by scvales
Beantwoord door scvales over onderwerp Planner en menstruatie maken me gek!
Bedankt, heb het een beetje opgelost. Wow, dat lijkt me het raarste! Ik heb de dienstregeling geconfigureerd in de gemakkelijke werkmodus en dat geeft je geen optie. Als ik nu naar de andere werkmodus verander en ze bewerk, verwijder ik soms willekeurige perioden uit mijn rooster. Dit is erg vervelend! Ik dacht dat ik het had gesorteerd met behulp van de bovenstaande methode, maar als je dan weer overschakelt, gaan ze standaard terug ...

Bedankt voor het proberen te helpen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5378 by scvales
Beantwoord door scvales over onderwerp Planner en menstruatie maken me gek!
Ja, dit werkt gewoon niet... Ik heb het talloze keren geprobeerd en wanneer ik verander hoe een periode moet worden genoemd, druk ik op opslaan en de onderstaande periode wordt verwijderd. Waarom kun je de punten niet gewoon een naam geven in de eenvoudige modus?!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 2 maanden geleden - 9 jaar 2 maanden geleden #5379 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Planner en menstruatie maken me gek!
Je kunt niet blijven veranderen van 'compact' naar 'full-size' modus, aangezien het totaal verschillende systemen zijn, ik weet niet zeker of je daar naar verwijst.

Als je de planner nodig hebt, moet je in de volledige modus blijven.
Aan de andere kant, als u dezelfde periode aan twee verschillende klassen toewijst, vervangt de ene de andere. Je kunt maar één periode per les hebben
Laatst bewerkt: 9 jaar 2 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5380 by scvales
Beantwoord door scvales over onderwerp Planner en menstruatie maken me gek!
Wist niet dat je niet kon blijven veranderen! Ook ben ik erachter gekomen over de vervangingsperiode. Nogmaals bedankt. Ik denk dat ik het voorlopig in de eenvoudige modus houd!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.