Runden met Oberstufen-Skala (0-15 Punkte)

Meer
8 maanden 4 weken geleden #31070 by Saxtrompet
Runden met Oberstufen-Skala (0-15 Punkte) werd gemaakt door Saxtrompet
[Object Object]

Hallo allemaal,

Er is een probleem met de software in iDoceo een. Vielegen konnte ich mithilfe von Videos of "How to's" erfolgreich umsetzen, misschien dank voor deze formulieren der Unterstützung!

Voor het volgende probleem vind je een kleine fout: ik heb een notitie gemaakt voor de secundaire studie II, maar deze is 0 - 15 verwijderd. Dabei bin ich zum einen nach volgende video (
) sowie nach volgende Anleitung ( tomkarp.de/index.php/2020/08/11/noten-in-idoceo-berechnen/ ) vorgegangen. U zegt dat u de uitvoering van de notenronde kunt volgen door Fehler: Die Rundungen passagier nicht zu den Einzelnoten. Dus de Gesamtnote uit 6 en 7 Punkten (opgeroepen: 7 Punkten) met 8 Punkten, de Gesamtnote uit 0 en 4 Punkten met 3 Punkten over. Het resultaat is een weergave van 15 punkten en 15 punkten, een noot van 14 punkten. Ich verstehe bisher nicht, wo genau der Fehler liegt.

Ich habe auch volg Beitrag im Forum gesehen ( idoceo.net/index.php/en/forum?view=topic&catid=26&id=4441 ) en heb de keuze gemaakt om de test vooraf uit te voeren. Kijk, hier is de Fehler zo bedacht.

Het is mogelijk dat er een ander fragment is: Kopieer man een ordner met meer enthaltenen Spalten als een kopie, wird das ganze System aus Ordner en Einzelspalten ben nieuw Ort angezeigt. Kopieer de Ordner als kopieerkopie, terwijl de Ordner als een Spalte is, niet de enthaltenen Spalten angezeigt. Is het een goed idee, alle Spalten van de Ordners als verkochte kopieën te kopen?

Ik dank mijn geluk voor de Unterstützung. Liebe Grüße.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 maanden 3 weken geleden #31071 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Runden met Oberstufen-Skala (0-15 Punkte)
Hallo,

Als de tijd voorbij is, is het kopiëren van een kopie met een enkele kopie van alle Spalten-kopieën mogelijk, maar na de installatie van de kopie kan de bestelling niet meer worden geplaatst en kunnen de bestellingen met een ongebruikte datum worden gekopieerd.

In de verknüpften Spalten kan het feit dat het niet goed is, nu de ergebnis van de Quellordners zijn, het zal nu de ergebnis van de ordnerberechnung zijn.

Was de melding van 0 tot 15 jaar geleden, toen u de vorige klasse en mijn e-mailadres karla @ support.idoceo.net heeft verzonden, uberprüfe is met de configuratie van de notificatietypen en de volgende typen, hoe u deze kunt gebruiken, um als u de gewünschte Ergebnis hebt verwijderd.

LG
Karla

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 maanden 1 week geleden #31152 by Tokolosje
Beantwoord door Tokolosje over onderwerp Runden met Oberstufen-Skala (0-15 Punkte)
Hoi Sax,

De Runden zijn geen leider bij iDoceo en ik heb mijn eigen Conversies van Noten ervaren, de ordentelijke machen en quasi alle Berechnungen in Ordnern. Als de klap een wandvrij was, werd hij getest met de gegevens uit het land Niedersachsen, mijn Endergebnis is nog nauwkeuriger, was rauskommen soll. Als het goed is, is de Tage een nieuwe Vorlage die zich aan het instellen en laden is, dan zijn alle mijne berechnungen inbegrepen.
Was zum Beispiel Berechnungen zerschießt ist das schnelle Berechnen wanneer man Rohpunkte in Notenpunkte omwandelt en dann de Ergebnis zweer solcher Rechnungen addiert in een gedroogd Spalte.

Met vriendelijke groet
Philipp

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 maanden 1 week geleden - 6 maanden 1 week geleden #31153 by Tokolosje
Beantwoord door Tokolosje over onderwerp Runden met Oberstufen-Skala (0-15 Punkte)
Dus, er is een nieuwe notitie gemaakt met Sek I en Sek II Templates en Beispielnoten/Ordnern. Alle Kategorien/Berechnungen zijn zo goed, dat ze hoffelijk zijn. Bei Rückfragen meldt dich einfach.
Tip: Berechnung für Niedersachsen, in der Sek I gibt es nur volle Noten, kein + en -.

 

Bestandsbijlage:

File Name: Notenberec...e.idoceo
Bestandsgrootte: 4 KB
bijlagen:
Laast bewerkt: 6 maanden 1 week geleden door Tokolosje.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 maanden 1 week geleden - 6 maanden 1 week geleden #31156 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Runden met Oberstufen-Skala (0-15 Punkte)
Nur een Beobachtung:
Vaak komt het voor dat er een probleem optreedt als u 'De originele weergave' in de noten van de actieve weergave ziet.
Dat is het enige wat u in de tekstnoten kunt vinden.

Karla
 
 
 
bijlagen:
Laast bewerkt: 6 maanden 1 week geleden door ruislip.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 maanden 1 week geleden #31157 by Tokolosje
Beantwoord door Tokolosje over onderwerp Runden met Oberstufen-Skala (0-15 Punkte)
Entschuldige, Wachtwoord niet gesagt: qwqeqr

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.