IF-formule die controleert op pictogrammen in een veld

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6787 by breed
Ik heb een formule die in een kolom controleert op welk niveau een kind zich bevindt en vervolgens hun procentuele resultaat berekent op hun spellingtest. Zie afbeelding die ik bij dit bericht heb gevoegd (hopelijk werkte het!)

Als de student weg is, zet ik een icoon in het veld en geen resultaat.

Hoe schrijf ik een formule die controleert op een pictogram en een pictogram retourneert in de berekeningscel of de woorden "Afwezig" alstublieft?

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6792 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp IF-formule die controleert op pictogrammen in een veld
Hoi,
U ziet hier hoe u pictogrammen in een formule telt, de derde methode. Wat betreft het resultaat 'Afwezig' of het pictogram, het kan nog niet worden gedaan. Maar je kunt erop rekenen voor onze volgende update. We nemen contact met je op zodra de bèta beschikbaar is, voor het geval je het eens wilt proberen.


De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: breed

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6797 by breed
Beantwoord door breed over onderwerp IF-formule die controleert op pictogrammen in een veld
Ja graag ... zou deze Bert graag willen proberen wanneer Beta beschikbaar is.

Zoals altijd bedankt voor de geweldige ondersteuning - iDoceo is HET product waar ik niet zonder kan in mijn klaslokaal.

Brett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6798 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp IF-formule die controleert op pictogrammen in een veld
U ontvangt binnen enkele minuten de Testflight/Apple-uitnodiging.
U kunt de huidige bèta installeren en automatische meldingen ontvangen over de volgende updates of de TestFlight-app in de gaten houden voor 'Wat is er nieuw' in de volgende releases.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.